Platforma ePlaneo działa w "chmurze", co pozwala korzystać z niej za pomocą każdego komputera podłączonego do Internetu. Możliwości jej użytkowania zostały poszerzone o aplikację mobilną. Narzędzie to dedykowane przede wszystkim jest dla osób zarządzających firmą. Dzięki niemu zyskują oni wgląd w najważniejsze sprawy zakładu – plany produkcyjne, terminy realizacji zleceń czy aktualne i przyszłe procesy zachodzące w przedsiębiorstwie – wyjaśnia Marek Wasiuk, twórca ePlaneo.
Aplikacja wyposażona jest w przydatne funkcjonalności, m.in.:
- Wyszukiwarkę zleceń – umożliwia szybkie wyszukanie zadań przedsiębiorstwa, zarówno tych zaplanowanych, wykonywanych, jak i zakończonych. Dzięki wyszukiwarce można łatwo ustawić plan pracy i określić zadania na dany dzień, np. jakie zlecenia muszą zostać zrealizowane, jakie produkty wykonane, ustalić ich ilość, odbiorcę i wartość transakcji.
- Podgląd zaopatrzenia – pozwala on określić stany magazynowe. Dzięki temu łatwiej jest planować produkcję i na bieżąco kontrolować ilość materiału, co przekłada się na wyższą efektywność firmy.
Ponadto w platformie ePlaneo odnajdziemy gotowe modele biznesowe, procesy i normatywy techniczne charakterystyczne dla branży kamieniarskiej.
Narzędzie to polecane jest dla właścicieli i osób zarządzających firmą, a także przedstawicieli handlowych. Ci ostatni za pomocą aplikacji ePlaneo będę mogli w dowolnym miejscu, podczas spotkania z klientem, określić możliwości produkcyjne zakładu i czas zrealizowania zlecenia. Lista maszyn, jedna z funkcjonalności ePlaneo, pozwala bowiem łatwo sprawdzić godzin pracy urządzeń oraz ustalić wolne terminy.
Darmową aplikację ePlaneo pobrać można zarówno ze sklepu Google Play (dla telefonów z systemem Android), jak i AppStore (system iOS). Natomiast dostęp do platformy możliwy jest po wykupieniu jednego z trzech abonamentów. Ich ceny, w zależności od zakresów funkcjonalności, wahają się między 450zł a 1500zł miesięcznie.
Więcej informacji znajduje się na stronie: www.eplaneo.pl
Dołącz do dyskusji